Tuesday, June 19, 2007

Ideologi Partai Orang Biasa - Partai Independen

Lagi asyik2 browsing kesana-kemari

eh, tau2 nemu fitur asyik dari yahoo, yaitu http://web.archive.org

enak banget, bisa, ngetrace dokumen2 lama dari sebuah situs



iseng2, ngetrace, blog wajib imxers, perspektif.net

buka lagi halaman di tahun 97-99

di tahun-tahun pertama gue mulai gawe di imx, lulusan Hub International yang Buta politik, Buta Indonesia.. .everything remain in the black box for this new rookie hahhahaha

di tahun-tahun lagi gonjang ganjingnya indonesia



gila ye, gue baca deklarasi Partai Orang Biasa jadi merinding sendiri

kalo dipikir2 canggih juga nih Bos gue, pantesan dulu rame banget ya yang dateng pas launchingnya.



Gile, bangga juga gue jadi bagian POB



iya lah, kalo dipikir2 di jaman militer gitu, bisa dengan smoothnya ngasih ruang pikir baru ke orang-orang yang dijejalin doktrin-doktrin orde baru.

Ngga pake ngotot, ngga pake otot.. canggih



Dejavu, sekarang tahun 2007,

lagi ngeributin  soal calon independen di Pilkada DKI..

Secara sekarang, Orang Biasa ga bisa tinggal diem cuma nonton dua Cagub yang ga beres dari segi kredibilitas dan empati ke penduduk DKI.

Secara DKI yang ngaku paling canggih, ga mau dong ketinggalan dari NAD yang udah punya pemimpin dari aspirasi mereka sendiri.

Secara Orang Biasa DKI mendingan nyalonin wakil sendiri daripada harus kejebak Golput Lagi



otre deh, moga2 tembus ya .. calon independen !

1 comment:

widyanto duta nugroho said...

It's so nice for me to have found this blog of yours, it's so interesting. I sure hope and wish that you take courage enough to pay me a visit in my http://earnarticle.blogspot.com - ( | earn money articles | A Very Helpful Guide For You to Make Money on the Internet & Earn Cash Online. A Blog Full of Useful Information, Tips & Resources. Now, You Too Can Work at Home & Start Your Own Home Based Business. So, What Are You Waiting For?! Just Keep Reading, then Take Action!),

and plus get some surprise. Don't think for a minute that my invitation is spam and I'm a spammer. I'm only searching for a public that may like or love what I write.

Feel free off course to comment as you wish and remember: don't take it wrong, don't think that this visitation I make is a matter of more audiences for my own blog. No. It's a matter of making universal, realy universal, all this question of blogs, all the essential causes that bring us all together by visiting and loving one another.

You must not feel obliged to come and visit me. An invitation is not an intimation. Also know that if you click on one of my ads : I would feel happy if you did click it, but once again you're totaly free to do what ever you want. That's the whole beauty of it all.

I think it's to UNITE MANKIND that we became bloggers! Don't see language as an obstacle but as a challenge (though you can use the translater google at the top of my sidebar page!) and think for a minute if I and the rest of the world are not expecting something like a broad cumplicity. Open your heart and come along!!!!!

Contact Widyanto Duta Nugroho:

** E-mail : nyantaidulu@yahoo.com
widyanto@gmail.com
** Y!M : nyantaidulu
** Hotmail : nyantaidulu
** Google talk : widyanto
** Myspace : widyanto
** A O L : nyantaidulu
** ICQ : 299648948
** Skype.com : nyantaidulu
** Paltalk.com : nyantaidulu
** JabberPlanet : widyanto
** LJtalk : nyantaidulu@livejournal.com
** Blog : http://earnarticle.blogspot.com

Your blog is awesome blog! can we do link exchange with my blog? thanks